donderdag 8 september 2011

Day 9 + 10 - Hello Base Camp!

Er is een bericht gestuurd door Ski via de satelliet telefoon:

Het team is gearriveerd bij het basiskamp. Alles gaat goed en het gaat ook erg goed met iedereen van het team. Joost en Jaelah zijn gebleven in trek kamp 2 om meer te acclimatiseren and zullen zich later vandaag weer aansluiten bij het team op het basiskamp.


Sat phone message received from Ski: team arrived at BC. Everything is ok and everyone is doing very well. Joost and Jaelah stayed in trek camp 2 to acclimatize more and will join the rest of the team at BC today.

3 opmerkingen:

  1. Leuk om van ze te horen! / Nice to hear from them!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt om het even te vertalen. Ik dacht, aangezien er geen bericht meer was geweest dat het wel aardig was om dit nieuws even te plaatsen. Joost heeft mij voor zijn vertrek verteld hoe ik eventueel een post kon plaatsen...
    Groetjes iedereen, Shirley Munnicks

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen probleem. Ik dacht dat meerdere mensen het zouden waarderen als ik het zou vertalen. Ik vind het wel erg fijn om te horen dat alles oke is daar. Je gaat er natuurlijk vanuit dat het goed gaat, maar de bevestiging ervan is fijn om te hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen